Brev:
Forslag til 2 års fødselsdagskaffen
22. september 2012
Alder:
2 år
Forslag til 2 års fødselsdagskaffen
Hej Helen.
Vores ældste datter fylder snart 2! Hun har aldrig fået slik, is, chokolade og normal kage, da vi gerne vil give hende sund start på livet. Vi elsker selv slik, chokolade, kage og is, men spiser det kun, når hun ikke kan se det.
Hun må godt få tyndt lag syltetøj på brød, har fået æbleskiver og gulerodskage stort set uden sukker. Når vi kommer et sted hen som gæst, hvor vi spiser noget af det mere usunde, vil vi lade hende smage en smule - svært andet hvis vi sidder og spiser det. Men er sluppet hidtil.
Hjemme går det fint med franskbrød boller og knækbrød. Og ikke mindst frugt. Men nu fylder hun 2. Hvad kan du foreslå til eftermiddagskaffen, som ikke er for usundt, men heller ikke for asketisk for gæsterne :)
På forhånd tak